Besökstoppen

busywoman.blogg.se

2012-11-08
20:57:45

Observera mera!
Nu har jag använt sex semesterdagar för att göra mina observationer, som jag behöver ha gjort för att bli godkänd.
Känns lagom kul, men bättre det än att känna stressen byggas på. Nu är de gjorda i alla fall,sköönt!
Två av dem har jag redan renskrivit och reflekterat så nu är det "bara" de andra två som ska renskrivas och det helst imorgon. Sedan vet jag vad jag ska göra i helgen förrutom att besöka min mor som varit inlagd igen.
Det blir att reflektera och hitta Montessori citat. Sysslolös kommer jag inte att vara i helgen :-)
 

Kommentar:

låter som att du har fullt upp. tycker det är grymt att du ändå har tid att blogga och göra allt annat <3 =)

Svar: Ja, man har nog tid för det man vill ibland hehe
Fatima El Charif

2012-11-10 @ 11:29:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: