Besökstoppen

busywoman.blogg.se

2014-09-20
13:26:21

Rekommenderar UR´s Bokstavslandet !
Idag vill jag slå ett slag för Bokstavslandet från UR (Utbildningsradion)
Jag har här klippt ur en del av första programmet. Den enda nackdelen, som jag ser det som montessoripedagog, är att de endast verkar visa gemener (stora bokstäver) då vi i montessori brukar lära ut versaler först för barnet kommer lära sig gemenerna ändå
 
Jag har försökt länka till den delen jag tänkte visa de barn jag arbetar med bara klicka på bilden. Annars står det klart och tydligt hur man gör under klippet. Det är verkligen jättebra att använda för att få barnen intresserade kan jag tänka mig.
Taggar: arbeta med barn, barn, bokstäver, montessori;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: