Besökstoppen

busywoman.blogg.se

2014-03-03
00:03:00

Montessori: världsdelar i sand
 
Nu har jag äntligen limmat och hällt sand på världkartan jag jobbat med. Får se hur det blir när det torkat, hoppas jag inte missat för mycket. Jag fick inspiration av bloggen imagine our life hon ger både mönster och beskrivning gratis för privatbruk, företagare som vill tillverka och sälja produkter utifrån hennes mönster hänvisas till att kontakta henne. Nu ska jag göra världsdelarna i filt, utifrån Montessoris färger, som sedan kan sättas på denna karta. Så fortsättning följer....
 
 
Taggar: arbeta med barn, barn, geografi, gratis, kreativt, map of continent, montessori, pedagogik, sensorisk övning, världsdelskarta;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: