Besökstoppen

busywoman.blogg.se

2012-12-11
20:00:00

Mitt upp i allt !
Jag känner att stressen blir allt mer överhängande, tyngden på mina axlar blir bara tyngre ju längre tiden går.
Håller precis på att lägga ner ett företag för att orka mer med annat. Hehe, kanske har något på gång...vi får se!
Jag vill så mycket men hinner inte allt tyvärr. Jag vill vara en bra dotter (föräldrarna lär inte bli yngre .-) ) en bra mamma, mormor och samtidigt må bra och ha en god inkomst, hur gör man? sedan vill jag ju bli godkänd i Montessoripedagogik - kursen, jag går i för tillfället :-)
Mina föräldrar , man och barn får ju en del av min fritid tillsammans med kursen jag läser,sedan är det ju alltid bra om man engagerar sig i sitt arbete på sin fritid också annars hinner man inte med allt som krävs såsom dokumentation mm....och det tar tid efter det kommer ju mitt företag som i och för sig inte kräver så mycket men allt tar tid köpa in eller tillverka, ta kort, skriva om varan och lägga upp det i butiken (webshoppen). Jag har kommit på att jag bara vill syssla med att tillverka som hobby så det inte behöver bli ett måste det med :-)
Nu hinner jag inte skriva mer.
Ha en bra dag!
 
 Create your life.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: