Besökstoppen

busywoman.blogg.se

2012-10-21
19:25:00

Lite om mig!
Jag är mor till fem (vuxna) barn (den minsta på 16 år har en utvecklingsstörning),  mormor till, för tillfället, 2 underbara ungar, arbetar på en förskola, studerar till montessoripedagog på distans och driver ett smyckesblogg samt har just nu tre bloggar. Två kommer förmodligen vara mer eller mindre aktiva.
Hur får jag det att gå ihop? Det vet jag egentligen inte men det funkar för tillfället. Jag har en man som sköter en del av marktjänsten och en hjälpsam vuxen dotter som är hemma under längre perioder och då hjälper hon mig med allt hon kan och lite till. Utan hennes hjälp hade jag nog gått under för länge sedan.
 
En liten solros som växt mot alla odds under sommaren
 

Kommentar:

va mysigt att du börjat blogga! la till din länk på min blogg, hoppas det är ok! <3

Svar: Såklart är det ok ska länka till dig också när jag blivit färdig med utseendet på bloggen hehe
Fatima El Charif

2012-10-28 @ 18:36:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: